Specjalizacje

NIEPŁODNOŚĆ I CHOROBY KOBIECE

Przez ostatnie kilkanaście lat, wyspecjalizowaliśmy się w leczeniu chorób kobiecych. Pomogliśmy wielu parom starającym się o dzieci, kobietom, które przeżyły poronienie jak również i tym, które cierpią na różne dolegliwości i zaburzenia układu rozrodczego. Na podstawie wieloletnich doświadczeń zgromadziliśmy dużą wiedzę w leczeniu m.in. niepłodności, zaburzenia menstruacji czy też torbieli i guzów jajnika.

Według tradycyjnej medycyny chińskiej, nieregularne miesiączki lub ich brak czy też zespół policystycznych jajników mogą być spowodowane zaburzeniem nerek a także w niektórych przypadkach i śledziony. Według obserwacji i wiedzy Mistrza Zhang, na powstanie tych dolegliwości ma wpływ niekiedy również układ kostny (miednica, kręgosłup), gdzie ze względu na prowadzony tryb życia lub wiek dochodzi do obkurczenia lub zmian zwyrodnieniowych, co przekłada się na nieprawidłowe funkcjonowanie organów wewnętrznych.

Więcej informacji w tym temacie znajdziecie Państwo w artykule na naszym blogu: Skuteczne metody leczenia niepłodności – Tradycyjna Medycyna Chińska”

Do leczenia chorób kobiecych podchodzimy holistycznie i stosujemy terapie łączone. Plan leczenia jest dopasowywany indywidualnie dla każdego pacjenta na wizycie konsultacyjnej.

NADWAGA

Tradycyjna chińska medycyna jest również skuteczna w utracie wagi. Nadwaga może być wynikiem m.in. zachwiania równowagi w organizmie, niedoboru energii qi w śledzionie, sercu, nadmiernej wilgoci czy też gorąca w żołądku.

Od kilku lat pomagamy pacjentom w zmniejszeniu masy ciała poprzez zastosowanie zabiegów akupunktury, masażu tuina, odpowiednio dobraną dietę oraz ziołolecznictwo. Program leczenia jest całkowicie bezpieczny i dostosowany do każdego pacjenta w zależności od zaburzeń funkcjonowania organizmu.

CUKRZYCA

Cukrzyca jest chorobą metaboliczną i jest określana przez chińczyków jako niedobór yinPrzyczyn jej powstawania jest wiele jak np. silne napięcie nerwowe, stres, nadwaga, choroby nadnerczy, zaburzenia funkcji trzustki, wątroby, pęcherzyka żółciowego oraz niedobór energii w nerkach. Istnieje również genetycznee podłoże jej powstawania.

Od kilkunastu lat cukrzyca jest jedną z naszych specjalizacji. By móc ocenić skuteczność leczenia zapraszamy na konsultację do Mistrzem Zhang.

Więcej informacji w tym temacie znajdziecie Państwo w artykule na naszym blogu: Akupunktura jako skuteczna metoda leczenia cukrzycy”

LECZENIE BÓLU

Terapie medycyny chińskiej skutecznie pomagają w leczeniu różnego rodzaju bólu. Do dziś pomogliśmy wielu pacjentom cierpiącym na:

• bóle pleców i kręgosłupa, szyi, głowy, ramion, nadgarstek, bioder, stawów, nóg, miednicy, kolana
      • bóle mięśni ścięgien i wiązadeł (również w przypadku skręceń i zwichnięć)
      • zapalenie stawów i choroba zwyrodnieniowa stawów
      • bóle nerwowe
      • bóle po operacji
      • bóle nowotworowe
      • urazy i kontuzje

CHOROBY TARCZYCY

Tradycyjne Medycyna Chińska w celu leczenia chorób tarczycy koncentruje się na regulacji pracy żołądka, nerek oraz wątroby jak również górnych odcinków kręgosłupa. To na ich poziomie dochodzi do zaburzeń energetycznych. Leczenie opiera się na wzmacnianiu organizmu, udrażnianiu przepływu energii Qi poprzez usuwanie blokad na drodze meridianów. Wykorzystuje się akupunkturę oraz ziołolecznictwo. Niezwykle istotna jest energia samego Terapeuty, która przenika do ciała pacjenta. Odpowiednio wykształcona i zharmonizowana dociera do źródła problemu, pobudza „życiem” komórki i uruchamia proces leczenia. Należy zaznaczyć, że siła Tradycyjnej Medycyny Chińskiej opiera się na zdolnościach terapeuty, który odgrywa kluczową rolę – niezależnie od obranych metod leczenia. By móc ocenić skuteczność leczenia zapraszamy na konsultację z Mistrzem Zhang.

Więcej informacji w tym temacie znajdziecie Państwo w artykule na naszym blogu: „Choroby tarczycy według Tradycyjnej Medycyny Chińskiej. Rola diagnostyki TCM w skutecznym leczeniu”